Saturday 21 May 2011

Good day / 良い日ダッタワ

My second son was invited to one of his friend's Birthday party this afternoon. They were organising some activity at park . It was so nice to be out. I stayed there carried on kitting ( his socks) till they finish the party.

 今日の午後は次男のお友達の誕生パーティーがありましたので連れて行ってきました。サッカーとかドッジボールとかするらしくって公園で開催。


I watched it from distance... from under the tree.... it was hot day you know....

遠くからパーティー見物。ダッテ暑カッタカラ木陰ガヨカッタノ。


Yes I was knitting too. / チョビッとまた編んじゃう。(かたっぽは昨日編めたのよ)


By the way, I've never seen people playing Vally ball outside in the park, but today I did.

ところで、今日は見慣れないもの見ました。

なに?『草バレーボール』??

After that, I took kids to the lake where my OH's fishing ( till tomorrow).
そんで、その後ダンナが(明日までの予定で)釣りに行ったみずうみに子供たちを連れて行って遊ばせました。


....動いてたおかげで頭痛も肩こり(昨日の自転車の副作用)もいつの間にか消えてて良い日でしたわ。明日は子供つれて「Fast and Furious 5」(邦名;ワイルド・スピードらしい)を観に行く予定で私もワクワク。



No comments:

Post a Comment